Tiekimo grandinės ir atsargų valdymo programa
Mainway programos tikslas - padėti įmonėms parduoti ir uždirbti daugiau, išmokant jas efektyviai valdyti atsargas tiekimo grandinėje. Siekiame iki minimumo sumažinti prarastus pardavimus dėl prekių neturėjimo, ženkliai pagerinti atsargų apyvartumą, išlaisvinti prekėse "užšalusius" pinigus ir neleisti atsirasti nelikvidžioms prekėms.
Reikiama prekė, reikiamu laiku, reikiamoje vietoje
Mainway padeda užtikrinti pastovų prekių/žaliavų buvimą kliento, tiekėjo ar pirkėjo sandėliuose/prekybos taškuose nepriklausomai nuo tiekimo atstumo ir laiko, prekių valdymo sudėtingumo ir rinkos/paklausos nepastovumo.
Mainway programa unikali savo efektyvumu ir valdymo paprastumu
Prekių judėjimo ataskaitos, užsakymai ir sandėlių papildymas atliekami kelių mygtukų paspaudimu. Darbuotojams nebereikia prognozuoti ir skaičiuoti tiekimo užsakymų. Naujų darbo principų išmokstama labai greitai, ir įgudęs darbuotojas tą patį darbo kiekį galės atlikti kelis kartus greičiau.
Mainway neturi apribojimų
Mainway pagalba galima valdyti prekes, gamybos žaliavas ar komplektuojančias detales savo, kliento ar tiekėjo sandėliuose ir prekybos taškuose. Prekių ir sandėlių skaičius neribojamas.
Updated : 2009.03.24 © Copyright 2009 „Vitalis consulting“. Visos teisės saugomos.